Dömös-Rám-szakadék-Dobogókő

2019. július 11.

Szombat reggel útnak indultunk a zöld sáv jelzésen Dömös felől a Rám-szakadék irányába. Az időjárás igazán kedvezett, csodálatos napsütés és kellemesen hűvös hőmérséklet fogadott bennünket.

Csapatunk vadregényes útjának elejéncsobogó  rám-patak mellett haladtunk, ami néhol utunkat is keresztezte. Ügyesen egyensúlyozva jutottunk fel a kb. 1 km hosszan húzódó szakadékok, több létrát is megmászva.

Magyarország egyik leggyönyörűbb és leghíresebb szakadékában Tatyi a kutya is lekűzdötte az összes akadályt. A szakadékból kiérve helyenként meg kellett küzdenünk emelkedőkkel a sárga sávon, de ez a szuper csapat olyan tempóval zárta a tervezett távot, hogy Dobogókőre érkezésünk után, egy sziklákkal tarkított 1,8km-eskörutat (Thirring-körút) toldottunk hozzá utunkhoz.

Ahogy én is, Ti is legyetek Magatokra nagyon büszkék, ezen a nehéz terepen igazán szuperül helyt álltatok!

Novák-Ludman Laura, túravezető

Képek a túráról

Album: Dömös-Rám-szakadék-Dobogókő (15db)

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.