Túravezetők

Túrán résztvett személyek száma: 106 fő részt vett
Vezetett túrák száma: 3 db
Bemutatkozás
Sziasztok!Már gyermekkoromtól kedvelem a természetjárást. Bújtam a térképeket és a nagy világjárók könyveit. Elképzeltem, hogy én is ott ülök egy vadlesen és várom a tigrisek, oroszlánok felbukkanását. És az álmok azért vannak, hogy megvalósítsuk őket. Ott ültem a vadlesen az Etoshában a fotómasinámmal és jöttek sorba az afrikai vadak a fotózásra. A tengerfenéktől a hegycsúcsokig, mindenhová elmegyek, ahol van valami érdekes, különleges, bizsergető, nem mindennapi kaland és adja a rácsodálkozás érzését. Kedvenceim a sziklás, magas hegyek, gleccserek és vulkánok. És éppen ezért legemlékezetesebb túráim Dél-Amerikában voltak. Fantasztikus élmény volt a Himalájában és itt a közeli Dolomitokba is túrázni. Ha vonz a természet és kedveled a bakancsos, hegyi túrákat, csatlakozz a legközelebbi hegyi túránkhoz.
Vezetett túrák
  • Dolomitok sziklatornyai - Cortina
    Tavaly megígértük, hogy folytatjuk, hisz a Dolomitok több túrát is megér! Cortina csipkézett csúcsai várnak minket! A meseszép jelenből visszatekinthetünk a háborús múltra, és ott készült fényképeinkkel üzenhetünk a jövőnek. Csúcsra járók, élményszerzésre fel!
  • Natúrpark az osztrák Grand Canyonban
    Májusra már kizöldülnek a hegyek, még az Alpokban is, csörgedeznek a patakok, nyílnak a hegyi virágok. Ezen a hétvégén az Ötscher szurdokvölgyébe az osztrák Grand Canyonba látogatunk, ahol mindent láthatunk, megtapasztalhatunk, amit egy magashegység tartogat számunkra. Lássuk!
Élménybeszámolók
  • Dolomitok, a naplemente vörösében izzó hegycsúcsok
    2018. nov. 10
    A dolomitokban október az igazi pihenés ideje: a nyári turisták már elvonultak, és a síelők hadai még nem érkeztek meg! A síliftek állnak, a hütték szunyókálnak. Csönd ül a hegyeken, amelyek azonban a legszebb arcukat mutatják ilyenkor: a fenyvesek vörösben pompáznak, ahogyan megbújnak a hatalmas sziklaormok között. Felejthetetlen volt ez a három nap: csak mi és a természet......
  • Családi madárles Ócsán
    2018. máj. 03
    Ezen a hétvégén túrázó csapatunknak fantasztikus élményben volt része. Az ócsai Madárvártán a háborítatlan lápvidék természetes környezetében figyelhettük meg a területen élő madárvilágot és a lápvidék jellegzetes növényzetét. Gyereknek, felnőttnek egyaránt életre szóló élményt adott a szárnyasok közelsége, a gyűrűzés technikájának és okának megismerése. Ám a település, mint megtudtuk, nem csak erről híres...