Túravezetők
Túrán résztvett személyek száma: 288 fő részt vett
Vezetett túrák száma: 13 db
Bemutatkozás
Egy biológusként végzett ember a bankszakmában. Mi is lehetne a legkedvesebb időtöltésem az irodán kívül, mint a természet járás. A Túrabarátokkal az a célunk, hogy kellemes társasággal és ezernyi élménnyel csábítsuk ki a kollégáinkat a négy fal közül. Erdők-mezők, hegyek és sík vidékek, történelmi emlékek karnyújtásnyira vannak Tőlünk. Kapcsoljunk ki együtt egy napra!
Vezetett túrák
  • Ismerd meg a csodálatos Mátrát!
    Tarts velünk, és ismerd meg hazánk egyik legismertebb hegységének látnivalóit! Kékestetőt érintve a Mátra-gerincén indulunk el megcsodálni Horthy kastélyát, az Erzsébet-sziklát és keresztet, a Sas-követ és a Disznó-követ, valamint lehetőség adódik felmenni a TV-toronyba is. Utunk során meglátogatjuk a hazánk legmagasabb pontján (1014 m) fekvő emlékművet is. Te jártál már ott?
  • Nyárindító DunaParty kenuzás
    Júniusban újra evezőlapátot ragadunk, és köszöntjük a nyarat egy kenutúrával,ezúttal a Dunakanyarban. Ahogy a filmekben az előzmények, a folyóknál is a felsőbb szakaszok az érdekesek. Honnan kanyarodik a Duna mielőtt körül öleli a Szentendrei szigetet. Az esztergomi Bazilika látványával kezdünk, majd végig evezünk a Szlovák határ mellett. Szob után elérkezünk a Börzsöny fölénk magasodó déli lábához, ahol megcsodálhatjuk az egyik legszebb magyar kirándulóhely buja zöld erdőit. Az utolsó kilométereken a visegrádi Fellegvár látványa hívogat bennünket!
Élménybeszámolók
  • Évindító hótalpas túra az Alacsony-Tátrában
    2019. jan. 11
    Nem sok jóval kecsegtetett az időjárásjelentés a túra előtti napokban. A Magas-Tátrában hóviharok, lavinaveszély, orkán erejű szélről szóltak a hírek, és persze "senki ne induljon útnak". A meteo-t figyeltük szinte óránként, vajon mi várható az Alacsony-Tátrában: szombatra hóesés, de még tűrhető szélerősség, vasárnapra nagy szél, de némi napsütés...A túrabarátok nem ijednek meg a saját árnyékuktól, így péntek este vidáman nekiindultunk Maluzsina falu felé.
  • Óévbúcsúztató túra a Mátrában
    2019. jan. 07
    Az évet nem is zárhattunk volna máshogy, mint egy csodás túrával a Mátrában. Szép számmal gyűltünk össze, hogy elbúcsúzzunk az óévtől, és Túrabarátok módra kiránduljunk egy utolsót. Nagyon jól sikerült ez a nap is, fogadjátok szeretettel a túráról készült beszámolót és képeket.