Túra katalógus

16.000 Ft-tól
    Részletek
    Délvidéki Vino-Tour a TúraBORátokkal
    E nagyszerű túraévben, az általam komponált programok közül az utolsóra küldöm ezúton TúraBaráti meghívóm. A természettel való kapcsolatot most sem lábaink segítségével, de annál inkább szellemiekben, lelkiekben éljük majd meg, olyan spirituális úton, ahol egy világhírű autentikus borász mesterművei lesznek majd az egyetlen és igazi "túravezetők". A határmenti Délvidéken, a Kárpát-medence legősibb, 3 évezrednyi múlttal büszkélkedő borrégiójában látogatjuk meg Maurer Oszkár "sáto"-ját
  • Történelmi várak és borok Erdélyben: Világostól a Ménesi borvidékig
    Komlósi Zoltán
    Linamar70
    3.000 Ft-tól
    Részletek
    Történelmi várak és borok Erdélyben: Világostól a Ménesi borvidékig
    A világosi fegyverletétel színhelye történelmünk egyik legmeghatározóbb pillanatát idézi elénk. Gyalogos túráink alkalmával lehetőségünk lesz megismerni két történelmi jelentőségű vár romot, és szép idő esetén messze ellátni majd az Alföld elénk terülő lapályán.
  • Túrabarátok a Pádis-fennsíkon
    Szeptember 7.-én szombaton, Békéscsabáról az Erdélyi-szigethegységbe, a Pádis-fennsíkra indulnak gyalogtúrázni a Túrabarátok. A Pádis karsztvidék az egyik legérdekesebb karsztikus képződmény, zárt vízmedencéje, amely a föld felszínén vízben szegény, de a mélyben számtalan vízforrás, barlang, vízelnyelő és kitörés található. Könnyű gyalogtúra, mely ajánlott minden korosztálynak.
  • Dolomitok sziklatornyai - Cortina
    Tavaly megígértük, hogy folytatjuk, hisz a Dolomitok több túrát is megér! Cortina csipkézett csúcsai várnak minket! A meseszép jelenből visszatekinthetünk a háborús múltra, és ott készült fényképeinkkel üzenhetünk a jövőnek. Csúcsra járók, élményszerzésre fel!
  • Folyók menti tekerés az osztrák borvidéken
    Fedezd fel velünk az alsó-ausztriai borvidék (Weinviertel) várait és kastélyait a Zaya, a Morva és a Duna folyók mentén! Közel 200 kilométer élmény két keréken három nap alatt.
  • Gyalogtúra a Bihar-hegységben
    Tavaly már jártunk ezen a vidéken a békéscsabai Túrabarátokkal, amikor a krókuszok virágzását csodálhattuk meg. Most szeretnénk a meg nem mászott hegyeket, a kimaradt útvonalakat is bejárni, egy újabb színben látni ezt a csodás vidéket.
  • Hol a felhők születnek (Tengerszem-csúcs; Rysy)
    1 napos túra a Magas-Tátrában. 2500 méterrel a tengerszint fölé, az égboltot közelítő turistajelzések leges-legvégéig.
  • Bohém vízi kaland knédlivel
    Tarts velünk júniusban egy kalandos hétvégére Csehország ékszerdobozába, a meseszép Cesky Krumlovba. Első nap könnyű evezés a vadregényes Moldva folyón, partraszállás a helyi sörgyár mellett. Másnapi könnyű túránk a Lipnói-tónál óriás csúszdában végződik. Jó kaland az egész családnak!
  • Alacsony Tátra két csúcsa egy csapásra
    Alig néhány órányira Budapesttől fogad bennünket az Alacsony Tátra méltán híres nemzeti parkja. Már péntek délután magunk mögött hagyjuk a város zaját, hogy másnap pihenten vágjunk Neki a Gyömbér és a Chopok meghódításának. A hét végére kétezer méter fölött a pazar panoráma, és az Ördöglakodalma-hágó környéki dús fenyőerdők teljesen kitisztítják majd agyonhajszolt elménket. Vasárnapra tartogatjuk a meglepetés cseppkőbarlangot, amelynek az Aggteleki csupán kisöccse lehetne.
  • Évindító hótalpas túra az Alacsony-Tátrában
    Ha már hallottál a hótalpas túrázásról, s úgy érzed, hogy egy középhaladó útvonalon szeretnél megismerkedni vele, ha szeretnél fantasztikus hóval borított fenyvesekben, hegycsúcsok között túrázni, akkor itt a helyed! Tölts el 2 teljes napot Velünk téli gerinctúránkon Certovicából indulva! Egy izgalmas csúcstúra, mely az Alacsony-Tátra legmagasabb pontjainak panorámáját ígéri; Gyömbér(2043m), Chopok(2024), Derese(2004). Vezető társam Mizera Zsolt a Túrabarátok Tátra szakértője lesz.
  • Natúrpark az osztrák Grand Canyonban
    Májusra már kizöldülnek a hegyek, még az Alpokban is, csörgedeznek a patakok, nyílnak a hegyi virágok. Ezen a hétvégén az Ötscher szurdokvölgyébe az osztrák Grand Canyonba látogatunk, ahol mindent láthatunk, megtapasztalhatunk, amit egy magashegység tartogat számunkra. Lássuk!
  • Gyalogtúra Menyháza környékén
    Békéscsabáról, április 6-án, nekivágunk idei első túránknak, a Béli-hegységbe. Délelőtt a déznai várromot, délután Menyházát és környékét fogjuk megismerni. Ez a könnyed gyalogtúra minden korosztály számára ajánlott!
  • Dolomitok, a naplemente vörösében izzó hegycsúcsok
    Az októberi hosszú hétvégén (október 19-től 23-ig) kellemes családi pihenésre, túrázásra lesz lehetősége, aki velünk tart a Dolomitok csodálatos térségébe, a Fassa völgybe. Innen indulunk három túránkra a környező hegyekbe és a Marmolada gleccserhez. A Fassa völgy más lehetőségeket is nyújt. Be lehet járni a környéket kerékpárral, vagy akár lóháton is. Az is megtalálja a kedvére való programot, akik valamelyik túrán nem vesz részt, de mi a túrázás élményét ajánljuk!
  • Gleccser síelés; egy kapruni,hosszú hétvége
    Az idei évben már meghódítottunk havas hegycsúcsokat hótalpon, a márciusi hosszú hétvégén pedig sílécet ragadunk, és kihasználva azt a pár napot, Ausztria egyik legkiválóbb síterepére utazunk.
    Az úti célunk Kaprun, mely egy igazi síparadicsom, ahol mindenki talál magának megfelelő nehézségű pályát. Kiváló hétvégének ígérkezik, tarts velünk Te is!
  • Két keréken a Duna mentén
    Vége a télnek, itt a tavasz. Ez a jó idő mellett azt is jelenti, hogy leporolhatjuk drótszamarainkat, és elindulhatunk két keréken is. Első, évadnyitó bringatúránk során elhagyjuk az országhatárt, és a Duna mentén haladva, Passautól Ybbs városáig, szebbnél szebb városokat érintve biciklizünk egy egész hétvégén át. Nagyon izgalmas lesz, és a feledhetetlen élmény garantált. Várunk Téged is!
  • Országúti Bringás túra a három folyó torkolatától az óriáskerékig
    Szikszai Éva
    Budapest bank
    112.000 Ft-tól
    Bakancslistára teszem
    Országúti Bringás túra a három folyó torkolatától az óriáskerékig
    Fedezd fel velünk a festői Passau városát, kapcsolj ki a csodálatos Duna parti tükörsima bringaúton, amely ez alkalommal egészen a bécsi Práterig vezet! Tegyél meg velünk 4 nap alatt 320km-t, és élvezd az utunkba eső látványosságokat, kastélyokat, vízi erőműveket, kompokat, és a gyönyörű természeti környezetet!
    A túrának a kiránduláson felül sportértéke is lesz, hiszen a 2. és 3. napon 110-115km-t is megteszünk, a tempót pedig átlagosan 22-25 km/h-val tervezzük a csapatösszetételtől függően.
    Ne ijesszen meg, ha nem vagy tapasztalt bringás, vagy nem tudod felmérni, élveznél-e egy ilyen hosszú túrát, hiszen készülünk alternatív programokkal is azok számára, akik úgy döntenek, hogy valamelyik napon inkább pihennének egyet, vagy csak kevesebbet tekernének!