Új kalandra hív a Gemenci erdő
Túrabarátok Kft

Nehézségi fok
19.900 Ft
16.900 Ft-tól
Gyalogtúra
Még nem választott dátumot!
Túravezető
Tóth Katalilla
Mindig is szerettem a természetben tölteni az időm, de komolyabban túrázni csak az elmúlt pár évben kezdtem el. Az erdő nyugalma feledteti velünk a rohanó világ minden egyes velejáróját. Hiszem, hogy a test a szellem és a lélek egyensúlyát kint a természetben, a betondzsungeltől távol tudjuk legkönnyebben megőrizni.Éppen ezért kezdtem el komolyabban foglalkozni a természetjárással és szeretném megosztani ezt az élményt mindenkivel.
Túravezető adatlapja

Pénteken munka után buszba szállunk, és meg sem állunk Bajáig. A délután további részét a kikapcsolódásnak, és gasztronómiai élményeknek szenteljük. A bajai Vizafogó Étteremben lesz lehetőségünk kipróbálni a környék legjobb hal-, illetve vad ételeit.

Másnap, egy korai reggeli után a Pörbölyi Ökoturisztikai Központhoz érkezünk meg, innen kezdődik kirándulásunk az Alföldi Kéktúra jelzésén. 2-3 km séta után a mellék- és holtágak egyedi, romantikus hangulatú világának kapuján lépünk be. Cserta-, Vén-, Káposztás-, Kisrezéti-, Rezéti-, ők mind-mind a Duna gyermekei, valamennyit látni fogjuk. Egyik ámulatból a másikba esünk, ezért egy pillanatnak tűnő idő alatt érünk Nyárilegelőre, ahonnan is a legjobb rálátás nyílik a Veránka-sziget festői szépségű füzeseire. Lassi-tavak mellett megtekintjük a Halászati Kiállítást (amennyiben a résztvevők addigi tempója lehetővé teszi). Interaktív tanösvényen jutunk el a fordítópontig, Malomtelelőig. A közelében épült megfigyelőtoronyból fokozottan védett, tavon élő vízimadarakat, vagy a mocsárréteken tartózkodó nagyvadakat leshetünk meg, némi szerencsével.

Egyéb, fontos információk:
• a túra ártéri területen vezet, vagyis túl magas vízállás esetén elhalasztásra kerülhet

• szúnyogriasztó készítmény használata fokozottan javallt

• meleg étel fogyasztására nagy valószínűséggel nem lesz lehetőség, szendvicseket érdemes hozni.

• lehetőség van kisvasútazásra, mely egyénileg rendezendő

1) Találkozó helye, időpontja: 2020. augusztus 27-e, péntek 16:00 Budapest Bank központi épülete előtt.

2) Túra táv: 0 km

3) Szintemelkedés: 0 m

4) Érkezés helye és időpontja: 2020. augusztus 28-án a kora esti órákban

5) Étkezés: a túra ára a reggelit tartalmazza. További étkezések egyénileg

6) Túra ára tartalmazza: utazás közösen autóbusszal, szállás, túravezetés és túraszervezés költsége, reggeli.

7) Túra ára nem tartalmazza: étkezés, személyes kiadások

8) % kedvezményes ár: kollégák és az általuk meghívott és regisztrált vendég résztvevök számára elérhetö,a levélben megadott dolgozói kulcs segítségével.

A túra során a programváltozás jogát fenntartjuk!