Óévbúcsúztató túra a Mátrában

2019. jan. 07
Óévbúcsúztató túra a Mátrában

"Egy hideg téli reggelen találkozott a kis csapat, hogy együtt fedezzék fel a Mátra szépségeit. A kisbuszos utazás is izgalmas volt, én például láttam egy csapat reggelijét fogyasztó őzt.
Miután megérkeztünk kiindulási pontunkhoz, a Galya-kilátó megtekintésével, majd egy fenyőerdőbeli sétával vettük túránk kezdetét. Az erdő pazar volt és változatos, hát még később a völgy a patak innenső és túlsó partjáról is. Itt ott extrém időjárási körülmények között haladtunk, de abszolút megérte, az erdő nyugalma mindenkit kizökkentett a városi forgatagból.
Ebédünket az Ágasvári turistaházban költöttük el, ahol nem csak a leves, a forralt bor is isteni volt. Utunk innen Csörgő-szurdokon keresztül vezetett tovább, ahol ha eddig nem is itt biztosan megnyugvásra lelt az ember.
Mátrasztentistvánnál léptünk ki az erdőből, ahonnan egyenesen Budapest felé vettük az irányt. Kellemesen fáradtan és élményekkel tele zötykölődtünk a főváros felé." - Katalilla